جدایی . عاشقانه . دلتنگی

رو تو تعصب دارم ولی ادعایی ندارم
نمی گم خیلی خوشکلی..
چون خوشکتراز تو زیاده
نمی گم خیلی پولداری ..
چون پولدارتر از تو زیاده
نمی گم خیلی شیرین زبونی ..
چون چرب زبون تر و خوش صحبت تر از تو زیاده
ولی..
می گم : تو همونی که برای من بهترینی
..

 

 

 

غصه نخور ..
اگر رفت ،
گریه نکن ..
یک روز چشمان یک نفر ،
عاشقش می کند ..
یک روزی معنیه کم محلی را می فهمد ..
یک روز شکستن را درک می کند ..
آن روز می فهمد آه هایی که کشیدی ،
از ته قلبت بوده ..
می فهمد شکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد .. !
..
 

 

مـــات شــدم از رفـتنت
هیــچ مـیز ِ شطـرنجی هـم
در مــیان نـــبـود
ایـن وســط ،
فــقط یـک دل بـــود..
کـه دیگــر نـیست…!!!

 

آدمها خیلی زود عوض می شوند

آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی

و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است

..

 

قرار نیست که همیشه من خوش باشم
پارسال من خوش بودم از اینکه در کنارت هستم ,
امسال دیگری خوش است برای با تو بودن ؛
و سالِ بعد یکی دیگر….
از تلاش دست نکش که چشمِ ملتی به توست….!!
..

 

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم،

تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم،

بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم

اما برای تماشا ی تو

.همین یک لحظه باقی است
..

 

روز های سرده پاییزی اومدنو گذشتن ولی تو نیومدی

زمستونم رد شد چشم به رات موندم شاید برگردی ولی تو نیومدی

عیدم نیومدی شب هارو تا صبح بیدار موندم ولی تو نیومدی

بهارم داره تموم میشه کجایی چرا پیدا نیستی تنهایی منو کشت

ولی تو نیومدی…….
..

 

گاهی اوقات دل کندن چه سخته .مث دل کندن از تو

ساکتی اما تو چشمات یه دنیا حرفه

از من دوری ولی تو وجودم هنوز عشقه

می خوام به آغوشت برگردم

ولی نمیدونم عشقم برات کافیه
..

 

هر روز کنار نیمکت میشینم شاید تو برگردی

هر روز به این پارک میام شاید از کنارش رد بشی

هر روز آخرین کادویی رو که واست خریدم میارم شاید قبولش کنی

هر روز ….
..

 

میـدانی ؟
همه را امـــتــحان کرده ام !
قرص خـواب و مّـسکن
روانـشـناس
خنده هـای زورکی . . .
هـنـدزفـری تـوی گـوش و گریه کـردن
ســــیـگار . . . .
دوســتان جدیــد. . .
دل من این حرفـهـا حالیـش نـمیشود !
آغــوشـت را میخواهـم . . .

برگرد

..

 

خیالـت راحـت باشـد , چیــزی نشـده

یک شکسـت عاطفـی سـاده ؛

دوستـش داشتـم , دوستـم داشت
دوستـش دارم , دیگـر دوستــم نـدارد

مانـــــده ام , رفتـــــه
هستـــــم , ولــــی او نیـــست
به همیـن سادگی

فقــــط
فقـط یک نفــر ایـن حـوالی
بـدجــــوری
سیگـــــــــاری شده….

..

 

یکبار
و فقط یکبار میتوان عاشق شد
عاشق زن، عاشق مرد، عاشق اندیشه، عاشق وطن، عاشق خدا، عاشق عشق
یکبار… فقط یکبار
بار دوم دیگر خبری از جنس اصل نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, | 10:55 | نویسنده : MR.Amirhosein SAJJAD |